سه علت مهم مهاجرت به كانادا

۹ بازديد

به گزارش راهنماي ايرانيان كانادا : كانادا اين روزها به مقصدي مشهور براي مهاجران تبديل شده است كه براي اين هدف نياز به وكيل مهاجرت به كانادا نياز دارد. شهرت اين كشوربه دارا بودن اقتصادي با ثبات هم دليلي بر افزايش تعداد مهاجراني شده است كه كانادا را خانه خود مي خوانند. امروز قصد داريم در خصوص سه دليل مهم مهاجرت به كانادا صحبت كنيم.

بر طبق آمار سازمان OECD (سازمان همكاري و توسعه سازماني) كانادا با پذيرا بودن رقمي حدود 7/0 درصد از جمعيت مهاجران در هر سال، بيشترين نرخ مهاجر را دارد. از اين مطلب ساده نگذريم! اين رقم يعني چيزي حدود 250هزار مهاجر جديد در هرسال البته جداي 200هزار گارگر و 100 هزار دانشجوي خارجي كه هر ساله به كانادا مهاجرت مي كنند. به علاوه همه ي اين ها، نرخ استخدام مهاجران به كانادا نيز از سال 2008 در حال افزايش است.

سه علت مهم مهاجرت به كانادا

در كنار برنامه هاي فدرال و ايالتي كه براي مهاجران به كانادا در دسترس است، دلايل زير را مي توان از مهمترين علل مهاجرت به كانادا بر شمرد:

  1. فرصت اشتغال در مهاجرت به كانادا 

در پي اقتصاد بي ثبات كشور آمريكا ، بيشتر مهاجران به دنبال فرصت هاي جديد در ديگر كشورها هستند. كانادا با دارا بودن بازار فعال و پر از فرصت شايد گزينه اي مناسبي براي مهاجرت باشد.

يكي از بهترين راه هاي مهاجرت هم شايد مهاجرت به كانادا از طريق اشتغال باشد. اقتصاد اين كشور از تنوع و گوناگوني زيادي برخوردار است. در سال 2017 رشد اقتصادي كشور كانادا جالب توجه بود. طبق پيشگويي ها اين روند صعوي ادامه خواهد داشت.

  1. تنوع فرهنگي در مهاجرت به كانادا

كشور كانادا به داشتن آغوش باز براي مهاجران معروف است. شايد عجيب باشد اما در اين كشور تقريبا هيچ حزب سياسي مخالف با پذيرش مهاجران وجود ندارد. اين نگرش رو به جلو كانادا بسيار برجسته شده و به نوعي اين كشور را به گزينه اي جداي از بقيه كشور ها براي مهاجران تبديل كرده است.

اين اتفاق چهره ي جهاني كانادا را بسيار تحت تاثير قرار داده است. بخش عظيمي از جمعيت مردم دنيا، دولت كانادا را اينطور شناخته اند كه به آزادي و حقوق فردي احترام مي گذارد، به مهاجران خوش آمد ميگويد و به آنها پيشنهاد زندگي با كيفت بسيار بالا را مي دهد.

  1. تحصيل عالي در مهاجرت به كانادا

سيستم آموزش و پرورش كانادا را ميتوان يكي از بهترين ها در دنيا برشمرد. از اين رو مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل اين روزها بسيار جايگاه بسيار مهمي در دنيا پيدا كرده است. پدر و مادران با مهاجرت به كانادا در نظر دارند تا فرزندشان با استاندارد هاي آموزش در اين كشور تحصيلات خود را ادامه دهد. آنها مي دانند با اينكار فرصت هاي زيادي در آينده براي فرزندانشان رقم خواهد خورد كه شايد قبلا ممكن نبود.

سه علت مهم مهاجرت به كانادا

فارغ التحصيلان كانادايي را مي توان با دانش آموختگان دانشگاه هاي آمريكا يكسان دانست. همين امر سبب شده تا سالانه تعداد زيادي افراد براي تحصيل به اين كشور مهاجرت كنند. البته سود اين اتفاق فقط براي مهاجران نيست!

در واقع اين اتفاق سبب شده تا سطح بالاي آكادميك كه شركت هاي كانادايي به دنبال آن هستند نيز افزايش پيدا كند و باعث ايجاد اقتصاد قوي تر در آينده شود.

به هر جهت، مهاجرت به كانادا در حال افزايش است چرا كه هر روزه دنيا متوجه سودهاي بيشتري مي شود كه اين كشور به مهاجران ارائه مي دهد.

نظر شما در خصوص مهاجرت به كانادا چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.