خريد تور ارزان قيمت تايلند

۱۷ بازديد

خريد تور ارزان قيمت تايلند

در بين تمامي كشور هايي كه براي گردشگري و تفريح انتخاب مي شوند، تايلند يكي از بهترين و ديدني ترين گزينه ها است. سالانه تعداد زيادي از گردشگران ايراني و ديگر كشور ها از طريق تور تايلند به اين كشور مسافرت كرده و تجربه هاي بسيار لذت بخشي را به زندگي خود اضافه مي كنند. تايلند يكي از كشور هاي جنوب آسيا است كه با آب و هوايي بسيار مناسب و طبيعتي بكر، همواره پذيراي توريست هايي از ديگر كشور ها است. اين كشور با توجه به موقعيت جغرافيايي خود، داراي طبيعتي بسيار زيباست و در كنار جاذبه هاي تفريحي و تاريخي اش به منطقه اي مهم براي گردشگري تبديل شده است.

تايلند

تايلند يكي از ديدني ترين و پر جاذبه ترين كشور هاي جنوب آسيا است كه به كشور لبخند ها نيز معروف مي باشد. در تور تايلند، شما به هر نقطه اي از اين كشور برويد، با جاذبه ها و ديدني هاي بسيار زيادي مواجه خواهيد شد. سواحل بسيار ديدني، جاذبه هاي گردشگري، جاذبه هاي تاريخي و بنا هاي مذهبي، باعث شده اند تمام ديدني هايي كه براي يك تور لازم است در كنار هم جمع شده و كشوري منحصر به فرد را پديد بياورند. بانكوك، پايتخت كشور تايلند است و پر جمعيت ترين شهر آن نيز به حساب مي آيد. اكثر مردم تايلند به زبان تايلندي صحبت مي كنند و زبان رسمي آن ها تايلندي است. پول رسمي اين كشور بات تايلند است و ساعت رسمي آن نيز سه ساعت و نيم با كشور ايران اختلاف زماني دارد.

تور تيلند

جاذبه هاي گردشگري تايلند

بدون شك شما نيز تاكنون در برنامه هاي تلويزيوني، فيلم هاي سينمايي، مستند ها و… جاذبه هاي ديدني و گردشگري تايلند را ديده ايد. مكان هاي ديدني تايلند به قدري زياد است كه نمي توان تمامي آن ها را بيان كرد. هر نقطه اي از اين كشور مناطق گردشگري و ديدني خاص خودش را دارد. از مهم ترين ديدني ها و جاذبه هايي كه در تور تايلند فرصت بازديد از آن ها را خواهيد داشت، مي توان به گراند پلاس شهر بانكوك، خليج فانگ نا در شمال شرقي جزيره ي پوكت، جزاير سيميلان در شهر پهانگ نگا، بازار هاي شناور در اطراف شهر بانكوك، جزاير في في در شهر كرابي، كوهستان Doi Suthep در چينگ ماي، ساحل ريلي در استان كرابي، آيوتايا در شمال شهر بانكوك، معبد وات آرون يا معبد سپيده دم در بانكوك، پارك ملي Khao yai در قسمت شمالي بانكوك و… اشاره كرد.

تور تيلند

آب و هواي تايلند

كشور تايلند در نزديكي هاي دريا قرار گرفته است و با توجه به موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب، در اكثر مواقع، گردشگران تور تايلند با آب و هواي معتدل و مطلوبي مواجه مي شوند. در حالت كلي تايلند آب و هواي گرم و مرطوبي در طول سال دارد. در شمال كشور تايلند كوهستان هاي بسيار زياد و جنگل هاي انبوهي به چشم مي خورد. در قسمت هاي مركزي اين كشور، مردم به كشت برنج مي پردازند و بيشتر نقاط با شاليزار هاي برنج پوشيده شده است. اواسط ماه بهمن تا اواسط ماه خرداد، فصل گرم و خشك كشور تايلند شمرده مي شوند و دماي هوا به 34 درجه ي سانتي گراد نيز مي رسد. باراني ترين فصل كشور تايلند كه لازم است در اين فصل گردشگران در تور تايلند حتماً لباس مناسب را به همراه داشته باشند، خرداد ماه تا آبان ماه است. در اين فصل دماي هوا حدود 29 درجه سانتي گراد است. از اواسط آبان تا اواسط بهمن، سرد ترين فصل تايلند رقم مي خورد و دماي هوا به زير 20 درجه ي سانتي گراد كشيده مي شود.

تور تيلند

بهترين زمان سفر به تايلند

انتخاب زمان مناسب براي خريد تور تايلند و سفر به اين كشور اهميت بسيار زيادي دارد و لازم است به خوبي در مورد آن تصميم گيري شود. ماه هاي نوامبر تا فوريه، فصل سرماي تايلند به حساب مي آيند و به دليل ميزان كم گرما و بارندگي باران بهترين زمان خريد تور تايلند از نظر آب و هوايي به شمار مي روند. در اين فصل به هنگام روز دما حدود 28 درجه سانتي گراد و به هنگام شب نيز 12 درجه سانتي گراد است و برخلاف ديگر فصل ها رطوبت هوا بسيار كم بوده و باعث اذيت شما نخواهد شد. ماه آوريل گرم ترين ماه كشور تايلند است و جشن آب نيز در اين ماه برگزار مي شود.

تور تيلند

نكاتي در مورد سفر به تايلند

مردم كشور تايلند بسيار خونگرم هستند و همواره با گردشگران تور تايلند خوش برخورد و مهربان رفتار مي كنند. يكي از مشكلاتي كه گردشگران معمولاً در تور تايلند با آن مواجه هستند، شلوغي و ازدحام در مكان هايي است كه بايد صف بايستند. در واقع مردم تايلند علاقه اي به ايستادن در صف ها ندارند. يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد در تور تايلند به آن توجه كنيد، حرف نزدن در مورد پادشاه و دولت تايلند است. حرف زدن درباره اين دو مورد باعث ايجاد دردسر براي شما خواهد شد. شما براي كاهش در هزينه هاي رفت و آمد، مي توانيد از وسايل نقليه عمومي همچون مترو و ماشين هاي برقي استفاده نماييد. توصيه مي كنيم در تور تايلند، در صورتي كه تشنه شديد به هيچ عنوان از آب شهري تايلند مصرف نكنيد و براي رفع تشنگي آب معدني خريداري كنيد. متأسفانه به دليل ازدياد گردشگران در تور تايلند و ديگر مشكلاتي كه وجود دارد، كمي امنيت در تايلند پايين آمده است و بهتر است در هر كجاي اين كشور مواظب اموال و پول هاي خود باشيد. پد تاي، كاري ميگو، انبه و برنج و تام يانگ گونگ معروف ترين و خوشمزه ترين غذا هاي تايلند هستند. فستيوال هاي ارواح، لانترن، گياهخواري، موسيقي و هنر و اندرفروت، ضيافت ميمون ها لوبوري، راكت و…. برخي از مهم ترين فستيوال هايي هستند كه مي توانيد با تور تايلند در آن ها شركت كنيد.

تور تيلند

موقعيت جغرافيايي تايلند

تايلند در بين كشور هاي هند و چين واقع شده است و جزو كشور هاي جنوبي آسيا به شمار مي رود. اين كشور از شمال به خليج تايلند و از قسمت شرقي به درياي آندامام منتهي مي شود. تايلند از سمت جنوب با مالزي، در شمال غربي با ميانمار، در شمال شرقي با لائوس، و در جنوب شرقي نيز با كامبوج داراي مرز مشترك است. تنها راه ارتباطي زميني كه كشور هاي مالزي و سنگاپور را به هم وصل مي كند، كشور تايلند است و علاوه بر اين دو كشور، تايلند كشور هاي ديگر زيادي را به يكديگر ارتباط مي دهد. وسعت كشور تايلند تقريباً پانصد هزار كيلومتر مربع است و جمعيت آن به شصت و پنج ميليون نفر مي رسد. مناطق مركزي اين كشور جلگه اي و آبرفتي، مناطق شمالي و غربي آن كوهستاني، مناطق جنوبي آن سنگ و ماسه اي و مناطق جنوبي كشور مناطقي با سواحل دريايي و كوهستاني است.

تور تيلند

پرواز به تايلند

يكي از بهترين راه هاي سفر به كشور تايلند كه معمولاً توسط تور تايلند مورد استقبال مي گيرد، سفر با هواپيما است. شما مي توانيد براي سفر شخصي به دنبال خريد بليط هاي سامويي، پوكت و يا بانكوك بگرديد و يكي از آن ها را براي پرواز خريداري كنيد. پرواز هاي تايلند هم به صورت مستقيم و هم به صورت غير مستقيم وجود دارند كه بستگي به شهر مورد نظر شما براي فرود هواپيما دارد. شركت هاي ماهان، تاي ايرويز، ايران اير و … به كشور تايلند پرواز هاي مستقيم ارائه مي دهند و شما به راحتي مي توانيد در تور تايلند از اين پرواز ها بهره مند شويد. در ماه هاي آوريل تا ژوئن معمولاً هزينه هاي مربوط به پرواز بسيار پايين تر است. در ماه هاي اوت تا نوامبر قيمت بليط هواپيما و يا تور تايلند كمي بالا مي رود اما بيشترين ميزان گراني تور تايلند و يا بليط هواپيما، مربوط به ماه ها دسامبر تا مارس و جولاي است.

تور تيلند

اطلاعات پروازي به تايلند

تايلند داراي سه فرودگاه بسيار مهم و پر اهميت است. فرودگاه بين المللي بانكوك، فرودگاه پاتايا و فرودگاه بين المللي پوكت مهم ترين و كاربردي ترين فرودگاه ها براي تور تايلند هستند. پرواز هاي متنوعي از شهر تهران به تايلند انجام مي شوند و پرواز هاي مستقيم ماهان اير و شركت تاي ايرويز مهم ترين اين پرواز ها هستند. بيشتر پرواز هايي كه براي تور تايلند انجام مي شوند، از فرودگاه امام خميني پرواز كرده و در فرودگاه بانكوك فرود مي آيند. مدت زمان تقريبي پرواز مستقيم از تهران به بانكوك تايلند حدود 6 ساعت و 15 دقيقه است. شركت هواپيمايي ماهان اير 5 روز از هفته را در ساعت 22:10 به پرواز هاي تايلند اختصاص داده است كه در تمام روز هاي هفته به جز يكشنبه ها و سه شنبه ها انجام مي شوند. پرواز هاي برگشت اين شركت در تمام روز هاي هفته به جز يكشنبه ها و چهارشنبه ها در ساعت 21:30 انجام مي شوند. پرواز هاي رفت شركت اير آسيا روز هاي دوشنبه و جمعه ساعت 21:50 و پرواز هاي برگشت آن در همان روز ها ساعت 15:10 انجام مي شوند.

تور تيلند

فرودگاه هاي تايلند

مهم ترين فرودگاه كشور تايلند كه پذيراي انواع پرواز هاي بين المللي و داخلي بوده و محل فرود اغلب پرواز هاي تور تايلند است، فرودگاه سووارنابومي بانكوك است. اين فرودگاه بين المللي يكي از معروف ترين فرودگاه هاي كشور تايلند بوده و تقريباً 300 كيلومتر با بانكوك فاصله دارد. اين فرودگاه بيستمين فرودگاه شلوغ دنياست. ديگر فرودگاه مهم تايلند كه برخي از پرواز هاي تور تايلند در آن فرود مي آيند، فرودگاه بين المللي دن موئنگ است. اين فرودگاه يكي از قديمي ترين فرودگاه هاي آسيا به شمار مي رود. همچنين از ديگر فرودگاه هاي مهم تايلند مي توان به فرودگاه بين المللي چينگ ماي، فرودگاه بين المللي هت ياي، فرودگاه بين المللي پوكت و فرودگاه بين المللي پاتايا اشاره كرد.

خريد تور تايلند

يكي از مهم ترين مزايايي كه تور تايلند دارد، هزينه هاي مربوط به اقامت، خورد و خوراك و گردشگري است. كشور تايلند نسبت به ديگر كشور ها نيازمند صرف هزينه ي پايين تري است. خريد تور تايلند مزاياي بسيار زيادي نسبت به سفر شخصي دارد و به همين دليل اغلب مسافرت هايي كه به تايلند انجام مي شوند، از طريق تور تايلند هستند. در تور تايلند رزرو هتل و محل اقامت، رزرو بليط هواپيما، كار هاي لازم براي اخذ ويزا و … توسط تور انجام مي شوند و به همين دليل دردسر ها و مشكلات سفر به ميزان چشم گيري كاهش مي يابد. تور هاي تايلند بسته به آژانس مسافرتي، نوع پرواز، زمان سفر و … داراي قيمت هاي متنوعي هستند و توصيه مي كنيم قبل از سفر، از طريق وب سايت هاي معتبر به دنبال مناسب ترين تور تايلند خود باشيد.

تور تيلند

مراكز خريد تايلند

يكي از مهم ترين بخش ها ي سفر و به خصوص گردشگري با تور تايلند، خريد كردن است. خوشبختانه در تور تايلند، شما مشكلي براي خريد نخواهيد داشت و مي توانيد از انواع مراكز خريد و بازارچه ها، محصولات ارزان و مناسبي را پيدا كنيد. يكي از مراكز خريد مهمي كه در تور تايلند مي توانيد از آن ديدن كنيد، مركز خريد بيگ سي است. اين مركز خريد در بانكوك واقع شده است. در شهر پوكت شما مي توانيد از مركز خريد سنترال فستيوال و جانگ سيلون ديدن كنيد. همچنين اگر در تور تايلند به شهر پاتايا رفتيد، مي توانيد در مراكز خريد اوت لت و سنترال فستيوال به خريد كالا هاي مورد نياز بپردازيد. در تور تايلند تا جايي كه مي توانيد چانه بزنيد و قيمت را پايين تر بياوريد، زيرا اغلب اوقات با قيمت هاي غير واقعي براي محصولات مواجه خواهيد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.