تور كوالالامپور

۲۰ بازديد

تور كوالالامپور

بي شك يكي از پرطرفدارترين تورها در ايران و جهان تور كوالالامپور مي باشد، با رفتن به تور كوالالامپور مي توانيد از جاذبه هاي فوق العاده زيباي گردشگري اين شهر ديدن كنيد و از آب و هواي فوق العاده اين شهر نيز نهايت استفاده را ببريد. براي رفتن به تور كوالالامپور نياز داريد كه در ابتدا با اين شهر و مردم آن آشنايي كاملي داشته باشيد، آب و هواي اين شهر را بشناسيد و بهترين زمان براي رفتن به تور كوالالامپور را بدانيد و در پايان نيز با جاذبه هاي گردشگري و مراكز خريد كوالالامپور آشنا شويد.

شهر كوالالامپور

شهر كوالالامپور بزرگترين شهر كشور مالزي و همين طور پايتخت رسمي اين كشور مي باشد، سالانه افراد بسيار زيادي با انتخاب اين شهر به عنوان مقصد خود به تور كوالالامپور مي روند. شهر كوالالامپور جزو قلمروهاي فدرال در مالزي به شمار مي آيد كه مستقيما تحت نظر دولت مي باشد و توسط دولت اداره مي شود. اين شهر از قديمي ترين شهرهاي مالزي است كه قدمت آن به قرن نوزدهم باز مي گردد.اگر قصد سفر به شهر كوالالامپور را داريد بايد بدانيد كه اين شهر يك كلان شهر به شمار مي آيد و از تراكم جمعيت خوبي نيز برخوردار است. اگر به تور كوالالامپور رفته ايد بايد بدانيد كه در اين شهر رستوران ها و غذاخوري هايي وجود دارند كه غذاهاي حلال را سرو مي كنند و آرم حلال نيز بر روي درب اين رستوران ها متصل شده است.

تور كوالالامپور

فرهنگ مردم كوالالامپور

مردم شهر كوالالامپور بسيار خونگرم هستند و به خوبي از شما در تور كوالالامپور ميزباني خواهند كرد، مردم اين شهر ايراني ها را بسيار دوست مي دارند و احترام خاصي به براي آن ها قائل هستند، بومي هاي شهر كوالالامپور اكثرا مسلمان هستند و به همين دليل مسلماناني را كه به تور كوالالامپور آمده اند را بسيار دوست مي دارند. مردم اين شهر فوق العاده منظم هستند و اگر وارد اين شهر شويد گمان مي كنيد كه وارد يكي از كشورهاي اروپايي شده ايد. در شهر كوالالامپور مي توانيد مردماني با تمامي فرهنگ ها و مليت ها را مشاهده كنيد و در تور كوالالامپور با آن ها آشنا شويد.

تور كوالالامپور

آب و هواي كوالالامپور

آب و هواي كشور مالزي به صورت كلي آب و هوايي شرجي و فوق العاده گرم مي باشد، آب و هوا در شهر كوالالامپور نيز به همين صورت مي باشد به طوري كه دماي هوا در شب ها نيز  پايين تر از 20 درجه سانتي گراد نمي آيد . در روزها معمولا دماي هواي شهر كوالالامپور بالاي 30 درجه است. به صورت كلي ميانگين دما در شهر كوالالامپور 27 درجه سانتي گراد مي باشد. يكي از نكاتي كه بايد در تور كوالالامپور به ياد داشته باشيد اين است كه سعي كنيد در صورت بارش باران از اماكني ديدن كنيد كه سرپوشيده هستند و يا اين كه در هتل بمانيد و در هنگام آفتابي بودن هوا نيز مي توانيد از اماكن ديگر ديدن كنيد.

تور كوالالامپور

بهترين زمان سفر به كوالالامپور

از آن جايي كه شهر كوالالامپور در نزديكي خط استوا واقع شده است و به همين علت در بيشتر اوقات سال داراي آب و هوايي گرم مي باشد نمي توان گفت كه يك فصل بهترين زمان رفتن به تور كوالالامپور مي باشد، اگر قصد رفتن به تور كوالالامپور را داريد بايد بدانيد كه اين شهر به ندرت پيش مي آيد كه آب و هواي خنكي را تجربه كند بنابراين بدون توجه به آب و هوا و فقط به قصد لذت بردن از جاذبه هاي ديدني اين شهر هر زمان كه خواستيد به تور كوالالامپور برويد.

تور كوالالامپور

اطلاعات پرواز كوالالامپور

به صورت كلي در طول هفته سه پرواز از تهران به مقصد كوالالامپور صورت مي گيرد، اين پروازها در روزهاي يك شنبه، سه شنبه و جمعه مي باشد و در ساعت 23:25 از فرودگاه امام به مقصد كوالالامپور صورت مي گيرد. مدت زماني كه شما در اين پرواز هستيد نيز تقريبا 8 ساعت مي باشد. پروازهاي برگشت از كوالالامپور به مقصد تهران نيز در طول هفته سه مرتبه و در روز هاي شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 13:30 صورت مي گيرد كه مدت زمان پرواز برگشت نيز تقريبا هشت ساعت مي باشد.

تور كوالالامپور

فرودگاه كوالالامپور

فرودگاه بين المللي كوالالامپور در سال 1998 ساخته شده است و يك فرودگاه نوساخت به شمار مي آيد، اين فرودگاه امروزه بيش از 52 ميليون مسافر را در طول يك سال جا به جا مي كند كه همين امر اين فرودگاه را به يكي از شلوغ ترين فرودگاه هاي آسيا تبديل كرده است. فرودگاه بين المللي كوالالامپور داراي دو پايانه مي باشد، پايانه اصلي اين فرودگاه توسط يك معمار ژاپني با ظرافت بسيار زيادي ساخته شده است. از ديگر امكانات اين فرودگاه مي توان به رستوران ها، خدمات بانكي، دفترپست و … اشاره كرد.

تور كوالالامپور

جاذبه هاي گردشگري تاريخي كوالالامپور

يكي از جالب ترين و زيباترين جاذبه هاي گردشگري كوالالامپور كه در تور كوالالامپور بايد از آن ديدن كنيد عمارت سلطان عبدالصمد مي باشد، اين عمارت در واقع نماد شهر كوالالامپور مي باشد كه در سال 1897 ساخته شده است و امروزه به يكي از پر بازديد ترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر تبديل شده است. يكي ديگر از جاذبه هاي تاريخي  كه در تور كوالالامپوربايد از آن ديدن كنيد ،مسجد جامع كوالالامپور مي باشد، اين مسجد سال ها قبل ساخته شده است اما در سال 1909 ديوارهاي آن فرو ريخت ولي به دستور سلطان سلانگور در همان سال اين ديوارها دوباره ساخته شد و اين مسجد احيا شد تا امروزه به يكي از جاذبه هاي گردشگري تبديل شود كه توريست هاي ايراني در تور كوالالامپور از آن ديدن مي كنند.

تور كوالالامپور

جاذبه هاي گردشگري طبيعي كوالالامپور

يكي از برترين مكان هايي كه در تور كوالالامپور مي توانيد از آن ديدن كنيد مجموعه آبي سان وي لاگون مي باشد، اين مجموعه در اصل يك مجموعه تفريحي مي باشد ولي بيشتر محبوبيت آن به خاطر پارك آبي اين مجموعه مي باشد، اين مجموعه بزرگ و توريستي در سال 1993 ساخته شده است و امروزه تقريبا مي توان گفت كه 90 درصد كساني كه به تور كوالالامپورمي روند حتما  از اين مكان ديدني بازديد مي كنند و ساعتي را در آن جا مي گذرانند، شما نيز در سفر به شهر كوالالامپور حتما بايد از آن ديدن كنيد. پارك پروانه يكي ديگر از جاذبه هاي طبيعي مي باشد كه در تور كوالالامپور مي توانيد از آن ديدن كنيد، در اين پارك مي توانيد بيش از 6 هزار گونه مختلف پروانه را مشاهده كنيد كه در يك فضاي فوق العاده جمع آوري شده اند. آكواريوم بزرگ كوالالامپور، آكواريومي به طول 90 متر است كه در آن مي توانيد طيف گسترده اي از جانوران مختلف را مشاهده كنيد. در اين آكواريوم بيش از 5000 گونه مختلف آبزيان زندگي مي كنند كه شما در تور كوالالامپور مي توانيد از آن ها ديدن كنيد.

تور كوالالامپور

جاذبه هاي گردشگري هنري و فرهنگي كوالالامپور

موزه ملي مالزي يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري هنري است كه مي توانيد در تور كوالالامپور از آن ديدن كنيد، سبك معماري ساختمان اين موزه به سال 1960 ميلادي باز مي گردد، در اين موزه بسيار زيبا مي توانيد انواع مختلفي از نمايشگاه هاي تاريخي، اقتصادي و هنري كشور مالزي را مشاهده كنيد. يكي از مهم ترين اماكني كه در تور كوالالامپور مي توانيد از آن ها ديدن كنيد معابد شهر كوالالامپور مي باشند، شما مي توانيد اين معابد را در هر گوشه اي از  اين شهر مشاهده كنيد و از آن ها بازديد كنيد.

تور كوالالامپور

معرفي مركز خريد پاويليون

بي شك يكي از بزرگترين و بهترين مراكز خريد شهر كوالالامپور مركز خريد پاويليون مي باشد كه درتور كوالالامپور مي توانيد از آن ديدن كنيد. اين مركز خريد در سال 2007 افتتاح شده است و خيلي زود موفق شد خود را بر سر زبان ها بيندازد و در بين مسافراني كه به تور كوالالامپور مي آمدند مشهور شود. در اين مركز خريد بيش از 450 فروشگاه وجود دارد كه هر يك به فروش محصولاتي خاص مشغول هستند. اگر قصد داريد محصولاتي با بهترين برندها را از تور كوالالامپور به همراه خود سوغاتي بياوريد حتما بايد به اين مركز خريد سري بزنيد. يكي از امكانات فوق العاده اي كه در اين مركز خريد تعبيه شده است رستوران هاي بسيار عالي و با كيفيت مي باشد كه شما در حين خريد مي توانيد در اين رستوران ها به استراحت بپردازيد و غذا ميل كنيد. بسياري از برندهاي معروف كشور مالزي همانند ايو سن لوران، ورساچه، دولچه و گابانا در اين مركز خريد نمايندگي دارند و محصولات خود را به فروش مي رسانند.

مركز خريد پاويون در تور كوالالامپور

مركز خريد Suria KLCC

اين مركز خريد يكي از بزرگترين مراكز خريد در سرتاسر مالزي مي باشد، كه از يك ساختمان بزرگ 6 طبقه تشكيل شده است، اين مركز خريد در نزديكي برج هاي دوقلو پتروناس واقع شده اند به همين دليل همواره مشتريان بسيار زيادي را دارا مي باشند و بسياري از توريست هايي كه وارد شهر كوالالامپور مي شوند از اين مركز خريد ديدن مي كنند. مركز خريد Suria KLCC در سال 1999 افتتاح شده است و در بين مراكز خريد بزرگ در شهر كوالالامپور از قدمت بيشتري برخوردار مي باشد. يكي از مهم ترين دلايل محبوبيت اين مركز خريد اين است كه دسترسي به آن فوق العاده راحت مي باشد و در نزديكي آن هتل هاي بسيار زيادي وجود دارد به همين دليل بيشتر مسافران معمولا اين مركز خريد را براي خريدهاي خود انتخاب مي كنند. در داخل اين مركز خريد مي توانيد جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي را نيز مشاهده كنيد، به عنوان مثال در داخل اين مركز خريد يك آكواريوم بزرگ قرار دارد كه مي تواند براي كودكان شما بسيار جالب و جذاب باشد، اقيانوس نمايي كه در داخل اين مركز خريد تعبيه شده است نيز مي تواند يكي ديگر از جاذبه هاي فوق العاده زيباي اين مركز خريد باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.