تور بلژيك

۲۶ بازديد

تور بلژيك

بلژيك يكي از كشورهاي اروپايي است كه با وجود كوچكي، داراي جاذبه‌هاي ديدني و گردشگري بي شمار مي‌باشد. اين جاذبه‌ها باعث به وجود آمدن تورهاي گردشگري مختلف براي سفر به بلژيك شده‌اند. افراد زيادي با شركت در تور بلژيك، سعي بر اين دارند كه خاطره‌اي خوش از سفر خود برجاي گذارند. بلژيك با داشتن موزه‌ها، كليساها، گالري‌هاي هنري و غيره بسيار مورد پسند افرادي قرار گرفته است كه در تور بلژيك شركت مي‌كنند. در صورتي كه قصد شركت در تور بلژيك را داريد، خواندن اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا از سفر خود بيشترين لذت را ببريد.

بلژيك

بلژيك با مساحت بيش از 30 هزار كيلومتر مربع، يكي از كشورهاي اروپاي شمالي به شمار مي‌رود كه با داشتن حكومت دموكراسي پارلماني، بيش از 11 ميليون جمعيت دارد. پايتخت كشور بلژيك، بروكسل است و واحد پولي آن يورو مي‌باشد. دين رسمي كشور بلژيك كاتوليك است؛ اما دين‌هاي ديگري نظير اسلام، يهودي و پرتستان نيز جزء اقليت‌هاي مذهبي به شمار مي‌روند. به طور كلي مي‌توان گفت نزديك به 65% از مردم اين كشو به خدا اعتقاد دارند. زبان مردم بلژيك همچون فرهنگ آن‌ها، داراي تنوع بسيار مي‌باشد. اما به قطعيت مي‌توان گفت زبان رسمي مردم اين كشور فرانسوي، هلندي و آلماني است. مردم بلژيك، افرادي خون گرم و شوخ طبع هستند و سبك معماري خاص اين كشور، باعث شده افراد زيادي در تور بلژيك شركت كنند.

تور بلژيك

آب و هواي بلژيك

آب و هواي بسيار مطلوب بلژيك، تبديل به يك علت اصلي براي استقبال از تور بلژيك شده است. نزديك بودن بلژيك به دريا باعث شده است بيشتر مناطق اين كشور از يك آب و هواي دريايي و معتدل بهره ببرد. يكي از مشخصه‌هاي اصلي اين كشور، بارندگي بالاست. از اين رو شما در بيشتر ايام سال شاهد باران‌هاي متوالي خواهيد بود. آب و هواي مطبوع اين كشور كمك شاياني در بهره بردن از تابستان‌هاي خنك و زمستان‌هاي گرم كرده است. از اين رو شما مي‌توانيد در هر فصلي از سال به رزرو تور بلژيك پرداخته و از اين آب و هواي معتدل لذت ببريد. باراش هاي باران باعث شده شهروندان شهرهاي مختلف اين كشور از هواي پاك و تميز استفاده و اكسيژن خالص را استنشاق كنند. عدم وجود گرماي سوزان باعث شده است افراد زيادي تابستان خود را در كنار سواحل اين كشور بگذرانند و آفتاب بگيرند.

تور بلژيك

بهترين زمان سفر به كشور بلژيك

اگر قصد شركت در تور بلژيك را داريد، بايد درباره ي بهترين زمان براي رزرو بليط تور بلژيك آگاهي داشته باشيد تا بتوانيد بهترين سفر را براي خود رقم بزنيد. با توجه به وضعيت آب و هوايي بلژيك كه در بالا گفته شد، بديهي است كه نيمه ي اول سال بهترين زمان براي سفر به اين كشور مي‌باشد. اين كشور تابستان‌هايي بسيار معتدل داشته و زمستان‌هاي آن به دماي كمتر از 6 درجه سانتي‌گراد نمي‌رسد. درصورتي‌كه با باران ميانه ي خوبي نداريد و گمان مي‌كنيد كه باران مي‌تواند باعث ايجاد تداخل در برنامه ي سفر شما شود، پس نيمه ي اول سال را براي شركت در تور بلژيك انتخاب كنيد.

از اين رو ماه‌هاي خرداد تا مرداد بهترين زمان براي سفر به اين كشور هستند و اين زمان از سال در دسته ي ماه‌هاي پر گردشگر بلژيك است. به علت وجود گردشگران زياد در اين زمان از سال، هزينه‌ها نيز در حداكثر مقدار خود قرار دارد؛ بنابراين بايد خود براي يك سفر هزينه بردار آماده كنيد. حال اگر هزينه‌اي كه صرف مي‌كنيد براي شما مهم است، بهتر است ماه‌هاي كم گردشگر را براي سفر با تور بلژيك انتخاب كنيد تا كمترين هزينه را در زمينه ي بليط، هتل و رستوران‌ها بپردازيد.

تور بلژيك

فرودگاه بين المللي در كشور بلژيك

فرودگاه بين المللي بروكسل، يكي از پرترددترين فرودگاه‌هاي بلژيك مي‌باشد كه سالانه مسافران زيادي در آن به سفر مي‌پردازند. داشتن امكاناتي نظير رستوران، كافه و فروشگاه در اين فرودگاه، آن را تبديل به يك فرودگاه بسيار مجهز كرده است. كساني كه در تور بلژيك شركت كرده‌اند، قطعاً قدم در اين فرودگاه گذاشته‌ و از امكانات آن استفاده كرده اند. اين فرودگاه داراي يك ترمينال بوده و تمامي پروازها از همان يك ترمينال به انجام مي‌رسد.

امكاناتي نظير اينترنت پرسرعت رايگان در فرودگاه، بسيار مورد پسند مسافران، مخصوصاً مسافران تور بلژيك قرار گرفته است. فرودگاه بين المللي بروكسل در نزديك زاونتام قرار گرفته و وجود سيستم حمل و نقل عالي در فرودگاه به مسافران كمك كرده است تا به راحتي خود را به مركز شهر برسانند.

تور بلژيك

پرواز از ايران به بلژيك

اگر قصد شركت در تور بلژيك را داريد، داشتن اطلاعات كلي درباره ي پرواز به اين كشور قطعاً براي شما مفيد خواهد بود. فاصله ي تهران تا پايتخت بلژيك بيش از 4106 كيلومتر بوده و قطعاً مدت زمان پرواز از تهران تا بروكسل، بيش از 6 ساعت خواهد بود. شركت‌هاي هواپيمايي زيادي هستند كه به مقصد بلژيك پرواز دارند، بنابراين شما مي‌توانيد به راحتي با بررسي شرايط و مشخصات پروازها، پرواز مورد نظر خود را پيدا و بليط آن را رزرو كنيد.

در صورتي كه به دنبال يك پرواز ارزان قيمت به بلژيك هستيد، مي‌توانيد با كمي جستجو، ايرلاين مورد نظر خود را يافته و پرواز خود را رزرو كنيد. با توجه به شرايط و علاقه‌مندي خود مي‌توانيد به صورت مستقيم و غيرمستقيم (همراه با توقف) از تهران به مقصد بروكسل پرواز كنيد. شركت‌هايي نظير تركيش، قطر، قشم اير، امارات و اير فرانس آماده خدمت‌رساني به شما هستند.

تور بلژيك

جاذبه هاي ديدني و گردشگري بلژيك

بلژيك با داشتن معماري‌هاي زيبا و خاص و همچنين جاذبه‌هاي گردشگري بي نظير، مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است. مكان‌هايي مانند ميدان گرند پلاس، قلعه‌هاي تاريخي، كليساي جامع سنت باوو و غيره از جمله نقاط قوت بلژيك براي گردشگري به شمار مي‌روند. هر يك از شهرهاي اين كشور داراي جاذبه‌هاي گردشگري مخصوص به خود هستند. براي مثل در بروكسل، شاهد مكان‌هايي همچون كاخ سلطنتي، موزه سلطنتي هنرهاي زيبا، آتوميم، مونت دس آرت، كليساي نوتردام دو سابلون و بسياري ديگر خواهيد بود كه مي‌توانيد با شركت در تور بلژيك از آن‌ها بازديد كنيد.

تور بلژيك

مراكز خريد بلژيك

افرادي كه در تور بلژيك شركت كرده اند، مي توانند از مراكز خريد زيباي اين كشور نيز ديدن كنند و به خريد كالاها و اقلام مورد نياز خود بپردازند. وجود مراكز خريدي همچون وستلند شاپينگ، آوِنيو لويز، لا بوتيك تين تين، سيتي تو، داكس بروكسل، پلنت چاكلت و بسياري ديگر روياي بسياري از افراد در خريد را برآورده كرده است. علاوه بر مراكز خريد معروف، بوتيك ها و فروشگاه هاي زيادي وجود دارند كه شما مي توانيد با توجه به نزديكي، از آن ها خريدهاي خود را انجام دهيد. شكلات و آب‌جو دو سوغاتي مهم بلژيكي به شمار مي روند و شما مي توانيد در مغازه هاي اين كشور با دنيايي از شكلات رو به رو شويد.

تور بلژيك

هتل هاي بلژيك

كشور بلژيك مملوء از هتل‌ها، هتل آپارتمان و هاستل هاي مختلف بوده و افرادي كه در تور بلژيك شركت مي‌كنند مي‌توانند با توجه به بودجه ي خود، يكي از آن‌ها را براي اقامت انتخاب كنند. وجود هتل‌هاي 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و غيره در جاي‌جاي كشور، انتخاب را براي شركت‌كنندگان در تور بلژيك راحت كرده است. اما فراموش نكنيد بهاي اين هتل‌ها كمي بالا است. هتل‌هايي مانند هتل رويال سنتر بروكسل، هتل بدفورد بروكسل، هتل ماريو اكس بروكسل، هتل آستريد بروكسل و غيره نمونه‌هايي از هتل‌هاي 3 ستاره هستند كه بسيار مناسب افرادي هستند كه در تور بلژيك شركت كرده‌اند.

تور بلژيك

سيستم حمل و نقل در بلژيك

كشور بلژيك همچون هر كشور ديگري، از يك سيستم حمل و نقل عالي و كامل بهره مي‌برد. سيستم حمل و نقل عمومي اين كشور شامل اتوبوس، قطار، مترو و تراموا مي‌شود كه در مقايسه با تاكسي، مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها كمتر هزينه كنيد. افرادي كه در تور بلژيك شركت كرده‌اند مي‌توانند به راحتي از سيستم حمل و نقل عمومي اين كشور استفاده كنند. در صورتي كه مقصد گردشگري شما نزديك به محل اقامتتان است، مي‌توانيد با كمي پياده‌روي خود را به محل مورد نظر برسانيد تا علاوه بر لذت بردن از مناطق اطراف، در هزينه‌ها نيز صرفه‌جويي كنيد.

تور بلژيك

تور بلژيك

در صورتي كه قصد سفر به بلژيك را داريد، شركت در تور بلژيك يكي از بهترين راه ها براي لذت بردن از سفر مي باشد. تور بلژيك خدمات گوناگوني براي مسافران ارائه مي دهد كه با توجه به نوع تور و بهايي كه مي پردازيد، اين خدمات متغير هستند. مسئولين تور بلژيك برنامه ريزي هاي لازم را براي شما انجام مي دهند تا از هر دقيقه يسفر خود، لذت كافي را ببريد. اين تورها براي شما بليط رفت و برگشت تهيه مي كنند و همچنين خيال شما را بابت رزرو هتل و محل اقامت راحت مي كنند.

تور بلژيك

نكاتي كه بايد در سفر به بلژيك از آن آگاه باشيد!

مردم بلژيك داراي فرهنگ خاصي هستند؛ از اين رو سعي كنيد پيش از سفر با تور بلژيك، با فرهنگ مردم اين كشور آشنايي داشته باشيد. براي مثال مردم اين كشور در اولين برخورد با شما بسيار رسمي برخورد مي‌كنند، پس نبايد توقع صميمت داشته باشيد. آشنايي به يكي از زبان‌هاي رسمي اين كشور براي شما مزيت محسوب مي‌شود؛ اما در صورتي كه با تور بلژيك سفر مي‌كنيد، با وجود راهنمايان تور بلژيك، نيازي نيست نگران چيزي باشيد. سعي كنيد پوششي كه در سفر به بلژيك انتخاب مي‌كنيد، مناسب با فرهنگ مردم باشد تا از همه نظر احساس راحتي كنيد. مردم اين كشور به تميزي اهميت خاصي مي‌دهند، بنابراين در آراستگي و رعايت نكات بهداشتي دقت كنيد.

بهترین زمان سفر به بلژیک (Belgium)

فصل سفر در بلژیک از اواسط آوریل تا اواسط اکتبر و فصل پرگردشگر سال ماه‌های ژوئیه و اوت است. در این دو ماه آب‌و‌هوای بلژیک در بهترین شرایط خود قرار دارد اما جمعیت گردشگران و به‌دنبال آن هزینه‌ سفر بیشتر است.راهنمای سفر به بلژیک

زبان‌های رسمی: فرانسوی، هلندی، آلمانی

 

 البته سایر ماه‌ها غیر از ژوئیه و اوت هم برای سفر در بلژیک مناسب هستند. مزیت سفر در فصل‌های خلوت سال این است که علاوه بر بلیط پرواز، رستوران‌ها و هتل‌ها هم ارزان‌تر می‌شوند و البته چون مشتری کمتر است، توجه بیشتری به آن‌ها می‌شود. علاوه بر این، رویدادهای جذابی هم در این فصل‌ها برگزار می‌شود که از شرکت در آن‌ها لذت خواهید برد. مثلا در ماه آوریل فستیوال‌های موسیقی در بروکسل برگزار می‌شود.بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.